İstanbul Köpek Eğitimi Merkezi Fiyatları - En İyi Köpek Eğitim Çiftliği

İstanbul Avrupa Yakasının en büyük ilçelerinden birisi olan 10 yıl kadardır hizmet vermekteyiz. Evcil hayvan besleme oranın en çok olduğu bu ilçede ortalama olarak 2500 köpeğe yer vermekte bulunmaktayız.


Köpek Çiftliği içerisinde bir tek Eğitim hizmeti değil bir yandan da rahatça emanet edebileceği Köpek Otelimizde bulunmaktadır.


Köpek Eğitim Merkezi İstanbul

hayatımız içerisinde önemli rolü bulunan evcil hayvanların başlangıcında köpekler gelmektedir. Köpekler için alanında uzman kişiler tarafınca eğitim ve yetiştirilmesi amacında kurulan Köpek Eğitim Merkezleri bulunmaktadır.


İnsanlar tarafınca Köpek Çiftliği olarak da malum bu yerde köpeklerin yaşam biçimleri, ırkları, yaşlarına göre farklı türde Eğitim türleri yer alır.


Köpek Eğitimi İstanbul

Köpekler belli dönemlerinin peşinden davranış biçimleri insan hayatına uyumlu bir halde ve sorumluluklarını yerine getirebilmesi için köpek eğitimi verilmektedir. Eğitim köpeğin zamansız wc gidermesi, gereksiz havlaması, psikoloji düzensizliği ve sosyalizasyon sorunu gibi mevzuları engellemek için verilir.


Köpeklerin ırkına ve yaşına gore bu eğitim türlerinden yararlanması belirlenir. Köpek Eğitim türleri kendi içinde çokça gruba ayrılsa da temel başlıklar bunlardır.


Yavru Köpek Eğitimi Fiyatları

Köpekler için belirlenen eğitim programlarından başlangıcında Yavru Köpek Eğitimi gelmektedir. Bu eğitim köpeğinizin davranış problemlerı ve başarılı bir karakter yapısına sahip olabilmesi için verilmektedir.


Köpekler için en önemli vakit aralığı yavruluk dönemi olduğu için bu eğitim ile köpeğiniz ömür boyu anlaşabilir ve yönlendirebilir bir hale gelebilirsiniz. Köpek ırklarının hepsi için verilebilen bu eğitim ortalama olarak 2 aylık olduğundan itibaren verilmektedir.


Temel İtaat Eğitimi

Köpekler için belirlenen eğitim türlerinden maksimum tercih edilen Temel İtaat Eğitimidir. Bu eğitim köpeğinizin sol tarafınızda sevk kayışı ile sizi çekiştirmeden adım atması için verilmektedir.



Tüm köpek ırklarına uygun şekilde verilebilen bu eğitim ortalama olarak 1 ay sürmektedir. İçerisinde yer alan Yat, Bekle, Otur, Hayır, Takip komutlarını da öğrenip uygulaması mümkün olacaktır. Bir köpek ırkının bu eğitim türünden yararlanabilmesi için 3 aylık olması gerekir.


Tuvalet Alışkanlığı Eğitimi

Evcil hayvan besleyen insanların maksimum karşılaştığı problemlerın başında zamansız tuvaletini gidermesi gelmektedir. Bu sorun tamamen köpeklerin karakter yapısı ve davranışları ile ilgilidır.


Tuvalet Eğitimi ile köpeğinize düzenli şekilde hela alışkanlığı kazandırılması mümkündür. Bu eğitim köpeğinizin tuvaletini tutması gün içinde sizin uyarlamış olduğunuz süre diliminde dışarı çıkartarak bulunduğu ortama ihtiyacını gidermesi önlenmektedir.


Tüm köpek ırkları için uygun olan bu eğitim köpeğin ortalama olarak 2 aylık olduğundan itibaren verilmektedir. 30 gün kadar devam eden bu eğitim programının sonunda hem köpeğinizin sağlığı hem de bulunmuş olduğu ortamın hijyeni açısından daha yararlı olacaktır.


Köpek Eğitim Fiyatları

Köpeklerin insan hayatlarına uygun şekilde yaşayabilmeleri için eğitim verilmesi şarttır. Bu eğitimler köpeğin yaşam alanlarına ve ırklarına nazaran değişiklik göstermektedir.


Eğitim türlerinin içerisinde yer alan tüm türlerin kendilerine ilişkin farklı fiyatları bulunmaktadır.


Köpek Fiyatları Günümüzde bu eğitimlerin fiyatları hakkında informasyon sahibi olmak fazlaca zor görünse de kapsamlı bilgi  alabilmek için mesajla iletişime geçebilirsiniz.

Yorumlar